marți, 15 august 2023

Eu vă binecuvintez!


 ,, Voi să plângeți la Maica Mea, ca să vă primesc la sânul Meu.
Nimeni n-a plecat, neîndreptat, care la Ea s-a rugat,
A intervenit la al Slavei Împărat, plânge cu dor neîncetat.
Se roagă pentru voi să vă iert, să vă primesc între ale Mele oi,
Să vă binecuvintez, în inima voastră să lucrez.
Voi nici nu vă gândiți ca să vă pocăiți, pe Ea mereu s-o
preamăriți,
Sunteți întunecați, că nici de Ea nu predicați, ca mântuire să aflați.
Pierduți mai sunteți!
Şi acum, spuneți: Ce gând aveți?
Eu vă poruncesc cu tărie: Îndreptați-vă! Cucerniciți-vă!
Pocăiți-vă!
Spre cer să vă ridicați, de satan să vă lepădați!
Prea Sfintei Treimi să vă închinați!
Eu vă binecuvintez! Tatăl Meu şi Eu lucrez!
Amin.”

Schiarhiereu NiL Dorobanțu,
Cuvinte cerești 5, pag. 447

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor