sâmbătă, 16 septembrie 2023

Cuvântul Crucii, pentru cei ce pier, este nebunie; iar pentru noi, cei ce ne mântuim, este puterea lui Dumnezeu.

 Dragostea de Cruce este singurul leac pentru toate suferinţele și neîmplinirile. Dragostea de Cruce dă sens vieţii. Răniți de această Dragoste, ne vindecăm de toate rănile pe care ni le-a făcut lumea sau pe care ni le-am făcut noi înşine…

,,Cruce sfântă, când te fac,
De toată durerea scap.


Când te fac pe pieptul meu,
Preamăresc pe Dumnezeu.


Și când te fac la culcare,
Dobândesc harul cel mare.


Toată noaptea dorm în pace,
Dușmanul n-are ce-mi face


O, Iisuse-al meu preadulce,
Apără-mă cu Sfânta Cruce.


Binecuvântează al meu pat,
Ca să am somnul curat.


Cruce Sfântă, culcă-mă,
Cruce Sfântă, trezește-mă.


Înger sfânt, păzește-mă,
Doamne miluiește-mă
Și de rău păzește-mă."
Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor