miercuri, 14 februarie 2024

Fericirea este o problemă de alegere

 Un bărbat de 92 de ani, care arăta destul de bine pentru vârsta lui, a venit astăzi la un azil de bătrâni. Soția lui, în vârstă de 80 de ani, a murit recent și el trebuie să-și părăsească locuința. După ce a așteptat câteva ore în sufrageria căminului de bătrâni, a fost informat că odaia lui este gata. Apoi a zâmbit politicos.
După aceea am mers încet spre lift în timp ce el se sprijinea de baston și i-am descris camera mică și problema cu cearșaful de in care atârna în fereastră ca o perdea.
„Îmi place”, a spus el ca un copil de 8 ani care tocmai a primit cadou un cățeluș.
„Domnule, încă nu v-ați văzut camera. — Vom fi acolo în curând, am spus.
„Nu contează”, a răspuns el. „Fericirea este ceva ce am ales dinainte. » „Dacă îmi place sau nu camera, nu depinde de modul în care este decorată sau mobilată, ci mai degrabă de modul în care aleg să o privesc. » „Am decis deja în mintea mea că o iubesc”. » „Este o decizie pe care o iau în fiecare dimineață când mă trezesc. » „Pot alege să-mi petrec toată ziua întinsă în pat și numărând toate problemele pe care le am cu membrele care nu mai funcționează foarte bine sau mă pot ridica și să mulțumesc lui Dumnezeu că membrele mele încă funcționează corect. » „Fiecare zi este un dar și atâta timp cât îmi voi deschide ochii, mă voi concentra asupra noii zile și mă voi gândi la toate binecuvântările pe care le-am primit de la Dumnezeu în viața mea. » „Bătrânețea este ca un cont bancar. » „Puteți retrage mai târziu ceea ce ați salvat în timpul vieții. »
Sfatul meu este să păstrați cât mai multe din mulțumirile voastre către Dumnezeu în contul vostru ceresc. Vă mulțumesc că mi-ați completat contul pe care îl voi umple în continuare.
Amintește-ți aceste sfaturi simple pentru fericirea ta:
Eliberează-ți inima de ură. Eliberează-ți mintea de stres , de griji.
Dăruiește cât poți mai mult altora. Așteptați-vă să primiți cât mai puțin de la alții.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor