miercuri, 14 februarie 2024

Copilul , Mama și Doctorul Vindecător

 ntr-o zi, un băiețel de cinci ani a intrat în fugă într-o farmacie și i-a spus farmacistului:
    „Domnule, ia toți banii pe care îi am. Te rog, dă-mi o minune.”

   Farmacista, surprinsă, l-a întrebat ce minune vrea și pentru ce.

Micuțul a raspuns:
    - Doctorul a spus ca mama are nevoie de o minune pentru a se vindeca.

   Iată toți banii pe care i-am economisit pentru a cumpăra o bicicletă, dar mai mult îmi iubesc mama și vreau să fie sănătoasă.
Vă rog să mă ajutați. Sunt suficienți acești bani?

   Farmacistul, foarte emoționat, a răspuns că nu are acea „minune” de medicament.

Apoi a adăugat că numai Iisus, Fiul lui Dumnezeu, are acel remediu special și l-a invitat să meargă la biserică să-l ceară.

    Băiatul a alergat ca fulgerul spre biserică. A ajuns în fața crucii lângă altar și în grabă și strigând a spus:

   - Iisuse, dă-mi o minune!

   Știu că ești pe Cruce, că Te doare și poate că nu ai timp pentru mine, dar omul de la farmacie mi-a spus că ai miracolul să-mi vindeci
    mama.

    Iată toți banii pe care i-am economisit pentru o bicicletă.
   
   Îți dau totul, dar te rog ajută-mă !

   Din nefericire, Iisus nu a răspuns niciun cuvânt, așa că băiatul a strigat:

    -Iisus! Dacă nu mă ajuți, te pârăsc pe tine la Mama ta și îi voi spune că nu vrei să mă ajuți.

   Haide Iisuse, te rog, știu că și tu o iubești pe mama ta așa cum o iubesc eu pe a mea, ajută-mă, dă-mi miracolul de care mama are nevoie !!

   Promit să mă întorc cât mai repede posibil să Te ajut să cobori de pe Cruce !

   Preotul, care auzise conversația băiatului, s-a apropiat și l-a invitat să vorbească cu glas scăzut cu Iisus.

   El a explicat că Hristos îl ascultă chiar dacă nu răspunde direct.
   
   Și băiatul a închis ochii și și-a pus mânuțele împreunate și, între lacrimi, cu glas scăzut, a repetat aceeași rugăminte lui Iisus.

   Atins de durerea copilului , Părintele l-a însoțit acasă.

   Pe porțiunea de stradă dinspre biserica de acolo, băiatul i-a explicat preotului cât de mult își iubește mama, i-a spus că ea este tot ce are și că i s-a spus că numai Iisus are minunea care o poate vindeca.

Ajuns acasă, băiatul a fugit în dormitorul mamei sale și a găsit patul gol.

    Cu neliniște a ieșit și a văzut-o plecând din bucătărie și băiatul îi spune mamei sale:

    -Mami, te-ai trezit !
      Ești bine ??!!
   
   Si mama a zis:
   -Da , fiul meu, Doctorul pe care l-ai chemat a venit sa ma viziteze si m-a vindecat, apropo, mi-a zis sa te salut si m-a rugat sa îți spun că și el iși iubește foarte mult mama !

    Preotul care a contemplat acea minune cu lacrimi în ochi i-a spus copilului:
   
   - Iisus Hristos , Doctorul Cel Bun , a răspuns la ceea ce ai cerut și a ajuns înaintea noastră.
Amintiți-vă că rugăciunea noastră este întotdeauna ascultată de Dumnezeu.

   Dumnezeu are încredere în tine.

„Când îți trimiți copiii la magazin, sau la școală, sau la armată, binecuvântează-i din pragul casei tale și spune": ,,Îi încredințez în grija Ta, Doamne!."

☦Sfântul Nicolae Velimirovici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor