vineri, 12 aprilie 2024

Rugăciune către preaslăvitul mucenic Antipa, a celui necăjit de durerile dinților

 O, preaslăvite mucenice Antipa, grabnic ajutător al creștinilor în durerile lor! Cred cu tot cugetul și sufletul meu că ai primit de la Dumnezeu darul tămăduirii celor bolnavi și al întăririi celor neputincioși. Pentru aceasta, către tine, ca la un doctor tămăduitor, alerg acum eu, neputiinciosul și sărutând cinstitul tău chip, mă rog ție prin ale tale stăruințe să ceri de la Cerescul Împărat tămăduire mie, celui slăbit de durerile dinților. Deși nu sunt vrednic de al tău ajutor părinte, învrednicește-mă de a ta apărare, tu care te-ai asemănat Domnului în iubirea de oameni și prin întoarcerea mea de la lucrurile de rușine la viața curată vindecă-mă cu desăvârșire prin harul care l-ai câștigat, toate durerile și rănile sufletului și ale trupului meu. Dăruiește-mi sănătate trupului și mântuire sufletului meu, iar întru toate bună sporire ca trăind în pace, liniște și bună cucernicie să mă învrednicesc a slăvi împreună cu toți sfinții numele cel prea Sfânt al Tatălui, Fiului, și Duhului Sfânt. Amin.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor