joi, 30 mai 2024

Am crezut că sărăcia înseamnă lipsa banilor


Am crezut că sărăcia înseamnă lipsa banilor
Nu
Sărăcia e atunci când nu sunt conștient de valoarea personală
Sărăcia nu înseamnă să nu pot vedea Parisul, New York-ul sau Machu Picchu
Nu
Sărăcia înseamnă să nu mă pot vedea pe mine
Sărăcia nu e atunci când îmi lipsesc hainele de brand
Nu
Sărăcia e când nu mă dezbrac de toate credințele păguboase
Impuse din exterior
Sărăcia nu e atunci când nu am posibilitatea să-mi ofer cadouri scumpe
Nu
E atunci când nu-mi ofer adevărul. Când nu sunt sincer cu mine însumi
Sărăcia nu e atunci când sunt departe de ceea ce îmi doresc
Nu
E atunci când mă aflu departe de mine
Sărăcia nu e atunci când merg pe jos
Nu
E atunci când merg cu un bmw scump în speranța că voi fi iubit și respectat
Pentru că atât cred că am de oferit.
Și nu înțeleg că viața ce curge prin mine
E mai valoroasă decât orice lucru cu 4 sau mai multe roți
Sărăcia nu e atunci când mă mulțumesc cu puțin
Nu
E atunci când consider banii singura măsură a valorii umane
Și alerg după ei în speranța că voi însemna și eu ceva pe lume
Bogăția nu e atunci când dețin un penthouse
Nu
E atunci când mă dețin pe mine. Mai întâi. Penthouse-ul după
Bogăția nu e atunci când am 100.000 de euro în cont
Iar în suflet teroare ca nu cumva să-i pierd
Nu
Bogăția e atunci când mă simt valoros și calm cu 32 de lei în buzunar
Sărăcia nu înseamnă lipsa banilor
Am fost păcălit.
Nu am fost în întuneric
Am avut doar ochii închiși
Și un sac gros de pânză neagră tras peste cap
Lumina a fost mereu acolo
La fel și valoarea
Existentă în fiecare ființă (umană)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor