duminică, 19 mai 2024

Este Frica o boala? Interviu cu Dr Ghislaine Lanctôt

 Picioarele umflate apar in faza activa a Conflictul tuburilor colectoare renale TCR, numit și conflictul fugarului.

Când sunt tuburile colectoare renale active te simți singură, abandonată, simți ca te zbați ca un peste pe uscat.

Rinichii răspund la conflicte de existența și supraviețuire și la conflicte legate de lichidități (înec, bani).

▶️ Mai poți explora:

🐟- A ramane fara lichiditati (mă zbat ca peștele pe uscat, ca si cand esti in desert);
🐳- situații de lipsă de apă sau inundatii, înec.
🏦- simt ca nu am bani; poate afacerea mea e amenințată sau pusă in pericol financiar. Mi-e frica sa nu rămân fără loc de munca pentru ca nu mai am din ce trăi. Am o frică financiară de viitor.
🏃- conflictul fugarului - îmi este amenințată existența. De exemplu, emigranții se confruntă des cu acest conflict.
👣- ma simt abandonată, sufăr vital din lipsa de dragoste (care simbolizează viața).
🐉- e nevoie sa supraviețuiești intr-un mediu toxic emotional (rinichii filtrează sangele si elimină toxinele prin urină).
 
👉Fă o listă cu situațiile în care îți simți pusă in pericol existența.
👉Fă o listă cu fricile tale.

⛲️Apa in simbolistica o reprezintă pe mama. Ce relație/conflicte ai cu mama ta?

🤷‍♀️ În ce aspect din viața ta îți pierzi teritoriul?

🙏Îți doresc să treci cu ușurintă peste acest conflict și multă sănătate!🌷

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor