vineri, 24 mai 2024

MULȚUMESC vieții care mă inspiră, mă reînnoiește și îmi oferă posibilitatea de a evolua zilnic.


 Sunt recunoscător pentru fiecare detaliu din viața mea. Știu că tot ce primesc de la Viață este un dar gratuit, îl înțeleg și îl accept.

🌻MULȚUMESC vieții care mă inspiră, mă reînnoiește și îmi oferă posibilitatea de a evolua zilnic.

 🌻MULȚUMESC locului unde sunt aici și acum, pentru că acest loc are nevoie de mine, iar eu am nevoie de el.

 🌻MULȚUMESC tuturor organelor din corpul meu, care lucrează în deplină armonie și perfecțiune.

🌻MULȚUMESC Tată-Mamă pentru sănătatea mea perfectă.

 🌻MULȚUMESC casei în care locuiesc, care servește drept adăpost și odihnă.

🌻MULȚUMESC oportunităților de progres, angajare și proiecte, reușite, succese și evoluție care se deschid în fața mea zilnic.

🌻MULȚUMESC fiecărei plăți primite, pentru că astfel îmi onorez numele, îmi onorez angajamentele și banii mei se înmulțesc.

🌻MULȚUMESC la tot ceea ce cumpăr sau dobândesc, pentru că este rodul efortului, perseverenței, dăruirii și merituoasei mele.

🌻MULȚUMESC tuturor persoanelor care îmi trec în cale.

🌻MULȚUMESC persoanelor care aparent îmi fac "greșit", pentru că m-au ajutat să-mi formez curajul de a merge mai departe, și mulțumesc celor care mi-au făcut dreptate, pentru că m-au făcut să mă simt iubită.

🌻MULȚUMESC tuturor oportunităților de succes financiar și personal pe care le primesc, identific și accept.

🌻MULȚUMESC mie că am găsit recunoștință în toți oamenii, lucrurile și faptele.

🌻MULȚUMESC întregului Univers, care conspiră în favoarea fiecăruia dintre gândurile mele, așa că aleg cu mare atenție ceea ce gândesc, vorbesc sau doresc.

 🌻MULȚUMESC minunatului Creator care există în mine, fac parte din divinitatea ta, deci radiază lumină, iubire și pace oriunde m-aș afla... Îmi umplu inima, corpul, mintea, conștiința și întreaga mea ființă cu această Recunoștință."

🌻Recomand , o data pe zi sa citiți cu voce tare ,cât sa va auziți, cu un ton mai jos decât vocea voastră normala.
Sa ne fie cu folos 😇🙏🍀Câștigătorii nu sunt cei ce nu au eșuat niciodată, ci cei ce nu au renunțat niciodată. Sa nu uiți niciodată că Dumnezeu poate face din imposibil, Posibil!.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor