joi, 10 octombrie 2024

🌺🍁Aș vrea ca sufletul să-mi fie o grădină cu flori de iubire și recunoștință🌹🌺🏵️♥️


 🌺🍁Aș vrea ca sufletul să-mi fie o grădină cu flori de iubire și recunoștință🌹🌺🏵️♥️


Aș vrea să semăn în ogorul Lui Dumnezeu,
Cu hărnicie și iubire, azi, mâine și mereu:
Semințe de floarea mulțumirii și recunoștinței,
Semințe de floarea iubirii, smereniei și căinței.
Semințe de floarea bucuriei și speranței,
Seminte de floarea nădejdii și credinței.
Semințe de floarea prieteniei și comuniunii,
Semințe de floarea păcii, solidarității și compasiunii.

Aș vrea ca sufletul să-mi fie o grădină minunată,
Aș vrea ca sufletul să-mi fie o grădină înmiresmată.
O grădină cu mireasmă de Rai, cu mireasmă de tămâie,
O grădină ce-aș vrea ca darul meu pentru Doamne, să fie.
Aș vrea să-i aștern la picioare Domnului meu iubitor,
Covor frumos de flori, pictat de cel mai virtuos pictor.
De pictorul – iubire autentică, necondiționată
De pictorul – iubire celestă, iubire minunată.

Aș vrea să-I aștern la picioare, covor din albăstrele – covor de smerenie.
Aș vrea să-I aștern la picioare, covor de crini imperiali -covor de sinceritate.
Aș vrea să-I aștern la picioare, covor de maci sângerii – covor de bucurie.
Aș vrea să-I aștern la picioare, covor din mărgăritare- covor de puritate.
Aș vrea să-I aștern la picioare, covor din trandafiri – covor de iubire.
Aș vrea să-I aștern la picioare, covor din floarea-soarelui – covor de fericire.

Aș vrea ca forile sufletului meu să fie minunat de gingașe și frumoase.
Aș vrea ca florile sufletului meu să înflorească cu petale luminoase.
Aș vrea ca florile sufletului meu să fie florile iubirii și recunoștinței.
Aș vrea ca florile sufletului meu să fie florile nădejdii și biruinței.
Aș vrea ca florile sufletului meu să fie udate cu apă de la izvorul credinței.
Aș vrea ca florile sufletului meu să fie mângâiate de vântul păcii și al liniștei.
Aș vrea ca florile sufletulu meu, nicicând să nu se ofilească.
Aș vrea ca florile sufletului meu, veșnic să-nflorească.
Aș vrea ca florile sufletului meu să se înalțe spre Soarele Hristos.
Aș vrea ca florile sufletului meu să-nflorească în Spațiul Învierii, Luminos.

Aș vrea ca florile sufletului meu să vorbească despre măreția Lui Dumnezeu.
Aș vrea ca florile sufletului meu să-ți amintească de Creatorul tău și-al meu.
Aș vrea ca florile sufletului meu să-ți înalțe mintea, sufletul și inima spre Cer.
Aș vrea ca florile sufletului meu să fie darul cel mai frumos ce pot să-l ofer
Lui Doamne și aproapelui meu,
Azi, mâine și mereu.💜💜💜


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor