miercuri, 23 februarie 2022

 

CELE 15 LUCRURI LA CARE SA RENUNTI PEMTRU A FI FERICIT:
👉1. Renunta la trecut. "Fa pace cu trecutul." "Iertarea este un verb. Cand te gandesti la persoanele care ti-au facut rau, sa simti pace si compasiune."
👉2. Renunta la temeri. "Imi era frica de orice. Imi era frica de viata, sa fiu vulnerabila, sa fiu vazuta." "Daca Da Vinci se ascundea, daca Picasso se ascundea, lumea nu mai era asa."
👉3. Renunta la convingerile limitative. "Nu trebuie sa cred chiar totul ce aud in jurul meu." "Pune sub microscop tot ce gandesti."
👉4. Renunta sa cauti scuze. "De multe ori noi nu stim ca scuzele sunt scuze." "Am folosit scuze multe, in loc sa folosesc motivatia".
👉5. Renunta la rezistenta fata de schimbare. "Imbratiseaza schimbarea, la servici, acasa, in gandire. Daca nu o faci, te vei plafona si vei fi foarte nefericit." "In momentul in care am decis sa fac schimbarea, desi imi era foarte frica, mi-am dat seama ca nu este lumea atat de intunecata pe cat credem noi, ca pericolele nu sunt la tot coltul- mintea creeaza foarte multe scenarii". "Trebuie sa intelegi ca frica nu este reala." "Frica nu este de la Dumnezeu. Atat de mult am trait in frica, incat Iubirea- am descoperit prin propria experienta- ce este cel mai real lucru din lume, imi devenise ceva care parca nu este real, si frica, care este o iluzie, pare atat de palpabila si reala." "Total opuse frica si Iubirea". "Invata sa-L iubesti pe Dumnezeu si sa vezi cate lucruri frumoase ai sa creezi pentru tine si pentru cei din jur".
👉6. Renunta la invinovatire. "Sentimentul de invinovatire de trage atat de jos". "Trebuie sa inveti sa ierti nu numai pe cei din jur, dar si pe tine, sa intelegi "eu atat am stiut la momentul respectiv"".
👉7. Renunta la a te mai plange. "Noi nu vrem sa ne asumam responsabilitate pentru propria noastra viata, pentru cum arata lucrurile. Si pentru ca eu vreau ca tu sa-mi schimbi viata, bineinteles ca incep sa ma plang, fiindca tu nu faci ceea ce imi doresc eu sa faci. Si cum ai putea tu sa faci ceea imi doresc eu? Viata mea este a mea si viata ta este a ta si fiecare trebuie sa ne asumam responsabilitate pentru gandurile noastre, pentru trairile noastre, pentru unde suntem. (Cu ce inlocuiesti a te plange cand ai o nemultumire foarte mare?) "Trebuie sa ai incredere ca totul se intampla pentru tine, nu tie." "Am invatat sa spun multumesc la toate, ca-s bune, ca-s rele, toate ma ajuta pe mine sa devin o persoana mai buna."
👉8. Renunta la luxul de a mai critica. "Noi ne criticam foarte mult pe noi insine si de asta ii criticam foarte mult si pe cei din jur." "Un scriitor care era la sfarsitul vietii lui spunea cum uitandu-se in jurul lui vedea numai sfinti si sfintenie. Nu pentru ca lumea se schimbase, ci pentru ca devenise atat de pur, inima lui era atat de curata." "Ar trebui sa ne puna pe ganduri daca ne plangem si criticam."
👉9. Renunta sa-ti traiesti viata conform asteptarilor celorlalti. "Ai drumul tau si nu stii niciodata ce se intampla dincolo de usile inchise."
👉10. Renunta la convingerile autodenigratoare. "Cum ne sunt gandurile, asa ne va fi si viata." "Gandurile mele erau foarte toxice si din cauza asta viata mea era foarte toxica. In momentul in care am inceput sa schimb modul in care ma vedeam eu pe mine, cum imi vorbeam eu mie si despre mie, am vazut ca lucrurile se schimba si cei din jur ma trateaza altfel." "Lumea te vede asa cum te vezi tu pe tine."
👉11. Renunta la control. "Lasa lucrurile sa curga." " Sa renunti la frica si sa intelegi ca vor veni oameni in viata ta, oameni care poate te vor ajuta, oameni care poate iti vor face rau, tu sa ai incredere ca este ceva in lumea asta care are grija de tine".
👉12. Renunta la nevoia de a avea intotdeauna dreptate. "Cu ce te ajuta ca ai tot timpul dreptate, daca relatiile se deterioreaza?"
👉13. Renunta la nevoia de a-i impresiona pe ceilalti. "Noi nu stim asta (ca suntem foarte valorosi). Avem impresia ca trebuie sa-mi pun o anumita eticheta, sa am o anumita masina, sa arat intr-un anumit mod, ca asta ma face valoros". "In Malaysia, traind acolo, toata lumea voia sa il impresioneze pe CEO-ul companiei si la incpeput, voiam si eu sa il impresionez. Dar m-am plictisit, ca mi-am dat seama ca pierdeam foarte multa energie si foarte mult timp, mai bine ma concentrez eu pe ce imi place mie, ca mie asa de mult imi place ce fac"."Facand lucrurile cum le fac eu, asta a atras atentia si asta a impresionat, fara ca eu sa mai incerc".
👉14. Renunta la etichetare. "Cat este de important sa te uiti dincolo de etichete", "sa cunosti fiecare om asa cum este, nu asa cum crezi tu". "Toti suntem suflete. Sa ma uit eu in sufletul tau, tu in sufletul meu si sa vezi ce frumoase vor fi relatiile noastre". "De-a lungul vietii si copilariei mai ales, au fost puse foarte multe etichete asupra mea, mi-am dat seama cat este de dureros." "Este foarte dureros. Eram un copil, dar simteam: "dar eu sunt mai mult de-atat! De ce ma vedeti doar asa?"
👉15. Renunta la atasamente. "Multa lume percepe atasamentul ca si cum ar fi iubire."(...) Iubirea nu are nicio legatura. Atasamentul vine din frica, frica ca ai sa pierzi acei oameni, acele locuri." "Eu pot sa iubesc si de la distanta, nu trebuie sa am totul, sa pun mana pe acele lucruri, pe acele persoane, Iubirea curge lin si trebuie sa o lasi sa fie prezenta". "Iubirea elibereaza, ego tine." "Noi incercam sa ne tinem si de viata. Totul trece in viata, nimic nu este permanent." "In momentul in care te relaxezi, incepi sa-ti traiesti viata intr-un mod frumos si esti prezent" (...) "si fiecare experienta va fi mai intensa, mai plina de esenta".
•"(In interiorul meu) simt ca se nasc lumi intregi".
• "Sa faci ceea ce-ti spune sufletul tau, inima ta. Cateodata sa mergi in intuneric, dar sa ai incredere. Asta este credinta."
•"Cat este de important sa fii autentic, sa-ti asculti vocea interioara si sa fii cine te-a creat viata ta sa fii".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor