vineri, 1 iulie 2022

Opresc vorbaraia egoului si curg cu sufletul.

Nu e treaba mea să-i repar pe cei nesiguri.
Treaba mea este să curat acea parte din mine care rezonează cu nesiguranța.
Nu e treaba mea sa-i repar pe cei necredinciosi.
Treaba mea este sa curat acea parte din mine care rezoneaza cu necredinta.
Nu e treaba mea sa-i repar pe cei fricosi.
Treaba mea este sa curat acea parte din mine care rezoneaza cu frica.
Nu e treaba mea sa-i repar pe cei rai.
Treaba mea este sa curat acea parte din mine care rezoneaza cu rautatea.
Nu e treaba mea sa-i repar pe cei materialisti.
Treaba mea este sa curat acea parte din mine care rezoneaza cu materialismul si consumerismul.
Nu e treaba mea sa-i repar pe cei viciati.
Treaba mea este sa curat acea parte din mine care rezoneaza cu viciile.
Nu e treaba mea sa-i repar pe cei mincinosi.
Treaba mea este sa curat acea parte din mine care rezoneaza cu minciuna.
Nu e treaba mea sa-i repar pe cei care nu accepta.
Treaba mea este sa curat acea parte din mine care rezoneaza cu neacceptarea.
Nu e treaba mea sa-i repar pe cei care judeca.
Treaba mea este sa curat acea parte din mine care rezoneaza cu judecata.
Nu e treaba mea sa-i repar pe cei iresponsabili, care nu isi asuma.
Treaba mea este sa curat acea parte din mine care rezoneaza cu iresponsabilitatea si neasumarea.
Intotdeauna este despre mine.
Toti oamenii vin catre mine sa ma duca in Iubire.
In spatele tuturor este Dumnezeu care actioneaza.
Cum curat?
Prin acceptare si cedare.
Opresc critica si judecata catre toti si toate.
Opresc intelegerea ca exista rau si vinovati in lume - totul e Dumnezeu si nimic nu se misca fara ca El sa permita acest lucru.
Opresc pretentiile si asteptarile.
Opresc vorbaraia egoului si curg cu sufletul.
Orice situatie vine spre mine sa o folosesc ca pista de urcare catre Domnul, sa cedez si sa accept si am intrat in divin pe loc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor