marți, 20 septembrie 2022

Ce câștigi rugându-te regulat la Dumnezeu?

 

′′ Am întrebat odată o femeie:
Ce câștigi rugându-te regulat la Dumnezeu?"

Ea a răspuns:
- ′′ De obicei nu câștig nimic, dar pierd lucruri."
Și citează tot ce a pierdut, rugându-se regulat la Dumnezeu:
~ Mi-am pierdut mândria.
~ Mi-am pierdut aroganța.
~ Mi-am pierdut lăcomia.
~ Mi-am pierdut invidia.
~ Mi-am pierdut furia.
~ Mi-am pierdut pofta.
~ Am pierdut plăcerea de a minți.
~ Am pierdut gustul păcatului.
~ Am pierdut disperarea și descurajarea.

Am învățat să transmit totul inutil Mântuitorului meu.
Oferim rugăciuni Tatălui nu pentru a câștiga ceva, ci pentru a pierde lucruri care nu ne permit să creștem spiritual.
Rugăciunea educă, întărește și vindecă.
Rugăciunea este canalul care ne leagă direct de Dumnezeu!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor