marți, 27 septembrie 2022

DOAMNE, aminteşte-mi...!




Dacă mă văd drept, aminteşte-mi câte drepturi am încălcat...
Dacă mă consider cinstit, aminteşte-mi de câte ori am înşelat...
Dacă mă văd sincer, aminteşte-mi de câte ori am minţit...
Dacă mă consider înţelept, aminteşte-mi inutilitatea multor cuvinte ale mele...
Dacă mă cred bun, aminteşte-mi câtă răutate este în inima mea...
Dacă mă văd smerit, aminteşte-mi câtă făţărnicie este în mine...
Dacă mă văd curat, aminteşte-mi ce negru e sufletul meu...
Dacă mă văd frumos, aminteşte-mi ce zdrenţuit sunt pe interior...
Dacă mă văd puternic, aminteşte-mi că nu pot nimic fără Tine...
Dacă mi se pare că am zidit ceva, aminteşte-mi câte inimi am frânt...
Dacă mi se pare că am credinţă mare, aminteşte-mi ce uşor mă clatin în încercări...
Dacă mă văd curajos, aminteşte-mi cât de laş sunt în a propovădui şi a muri pentru numele Tău...
Dacă mă văd harnic, aminteşte-mi cât de trândav sunt în a împlini poruncile Tale...
Dacă mă consider înţelept, aminteşte-mi pe câţi am rănit prin cuvintele mele...
Dacă mă simt puternic, aminteşte-mi de câte patimi sunt îngenuncheat...
Dacă mi se pare că am dragoste, aminteşte-mi de câtă ură sunt stăpânit...
Dacă mă cred cineva, aminteşte-mi că nu sunt decât ţărână...
Dacă mă simt deja ajuns, aminteşte-mi de unde am plecat...
Dacă mă văd sus, aminteşte-mi din ce adânc m-ai ridicat...
Dacă mi se pare că merit Raiul, aminteşte-mi cât de departe e de mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor