sâmbătă, 2 septembrie 2023

Pentru a atrage abundența în viața ta, citește în fiecare dimineață afirmațiile:

 In infinitatea vietii unde sunt, totul este perfect, intreg si complet.Talentele si abilitatile mele creative curg prin mine si sunt exprimate in cele mai satisfacatoare feluri.
Exista intotdeauna oameni care cauta serviciile mele.Sunt intotdeauna cautata si pot sa aleg ceea ce vreau si imi place sa fac.Castig bani buni facand ceea ce ma satisface.
Munca mea este o placere si o bucurie.Eu ajung si imi mentin cu usurinta greutatea ideala.Merit si accept ca viata mea sa abundeze de prosperitate.Dau si primesc cu bucurie.In fiecare zi am acces la intelepciunea infinita a universului.Sunt ghidata sa fac alegerile potrivite pentru mine si sa am bucuriile cele mai mari.Devin din ce in ce mai constienta de persoana mea, de corpul meu si de viata mea, aceasta constientizare ma face sa fiu stapana de mine insami.Energia pozitiva atinge si revigoreaza orice organ si pana si cea mai mica celula.Eu si copilul meu interior avem un raport de bucurie si seninatate.Relatia de cuplu ma implineste, suntem o familie foarte fericita.Banii sunt lucrul cel mai usor de obtinut.
Exercitiul fizic ma ajuta sa raman tanara si sanatoasa.
Sunt o persoana plina de energie.
Corpul si mintea mea sunt in perfect echilibru si armonie.Iradiez dragoste si ceilalti ma iubesc, iubirea ma inconjoara si ma protejeaza.
Sunt o persoana minunata, inteleapta si frumoasa, ma iubesc.Exprim fericire, sanatate si prosperitate.Sunt o persoana speciala si minunata, ma iubesc.
Exprim mereu creativitatea mea in diferite forme.Eu sunt o persoana nelimitata, sunt pregatita mental si emotional sa primesc o viata abundenta si plina de iubire.
Eu merit si am dreptul la tot binele posibil.
Am acces in orice moment la forta si intelepciunea universului.Ascult cu dragoste ceea ce corpul meu imi spune.Sunt deschisa si receptiva in fata serviciului meu, utilizez capacitatea si talentul meu creativ, lucrez intr-un mediu cu persoane care ma admira si sunt bineplatita pentru serviciile mele. Eu stiu ce este succesul, pot sa transform tot ceea ce vreau in succes.Sunt o persoana invingatoare, viata imi ofera nenumarate prosperitati, sunt deschisa catre prosperitate.Fac lucrurile pe care le iubesc si iubesc lucrurile care le fac.Ma iubesc tot mai mult, sunt un puternic canal pentru iubirea care vindeca, viata ma iubeste si eu sunt in siguranta.Am relatii armonioase cu ceilallti.
Orice lucru fac se transforma in succes, eu atrag prosperitatea, iubesc cine sunt, ceea ce sunt si ce fac.
Sunt libera si fericita si traiesc in prezent, ma accept si creez pace in mintea si inima mea
Permit iubirii din mine sa curete si sa purifice orice parte a corpului meu si orice emotie de frecventa joasa.
Am incredere in mine, am incredere in viata care ma sustine si ma protejeaza.
Castig sume importante de bani din ceea ce fac din placere.Sunt entuziasmata de viata , eman energie pozitiva si am incredere in mine.
Viata mea si tot ce ma inconjoara continua sa se imbunatateasca, creez pace, armonie si echilibru in viata mea.
Este dreptul meu din nastere sa am o viata prospera, accept cu dragoste si bucurie sexualitatea mea si orice manifestare a ei.
Am incredere in intelepciunea mea interioara, lucrez cu persoane minunate.
Iubesc viata, iubesc ceea ce sunt.Imi folosesc cu bucurie talentelele si darurile mele unice, eu sunt un lider, prin acțiunile mele atrag prosperitatea, sunt un magnet pentru prosperitate.
Multumesc pentru tot binele din viata mea.
Totul este bine in viata mea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor