miercuri, 18 octombrie 2023

Iti multumesc, Doamne, pentru că de câte ori am crezut că nu mai pot… mi-ai amintit că pot… merge înainte, cu fruntea sus.

 

Iti multumesc, Doamne, pentru că m-ai făcut să înțeleg că nu trebuie să aștept să fiu fericită cândva, ci că am toate motivele să fiu fericită acum.
Iti multumesc, Doamne, pentru că m-ai ajutat să înțeleg că deși am dreptate, în anumite situații, uneori nu pot face nimic cu dreptatea mea, ci trebuie doar să am răbdare, să aștept… și că în loc să îmi ling rănile pot găsi puterea de a merge mai departe indiferent ce se întâmplă în jurul meu.
Iti multumesc, Doamne, pentru una dintre cele mai frumoase lecții de viață pe care m-ai ajutat să mi-o asum: macazul e la mine! Eu hotărăsc ce se întâmplă mai departe, îmi aleg, îmi hotărăsc atitudinea, indiferent de situația prin care trec.
Iti multumesc, Doamne, că m-ai învățat că în viața aceasta sumbră e important să îndrăznim să fim diferiți, să aducem alte nuanțe în lumea care trăim, să dăruim un sâmbure de Adevăr… într-un limbaj care să spună ceva despre noi; să nu mai stăm cu mâinile în sân, ci să aducem o fărâmă de Lumină așa cum știm și ne pricepem mai bine.
Iti multumesc, Doamne, că m-ai îndrumat să nu etalez niciodată o falsă spiritualitate, ci totul să vina din suflet.
Iti multumesc, Doamne, că m-ai ajutat să înțeleg că deși eu nu pot controla ce se întâmplă în jurul meu, nu trebuie să disper. Dumnezeu are totul în control.
Iti multumesc, Doamne, că m-ai ajutat să înțeleg că dacă voi fi disciplinată la nivelul minții, abia atunci voi putea fi disciplinată în toate acțiunile/activitățile mele.
Iti multumesc, Doamne, pentru că m-ai învățat că trebuie să activez bogățiile spirituale și de putere care sunt în interiorul meu.
Iti multumesc, Doamne, că m-ai învățat că trebuie să iert. După ce iert… să iert din nou și să iert iarăși. Mai bine, mai mult, cu și mai multă dragoste.
Iti multumesc, Doamne, că m-ai învățat să îmi fac timp pentru oameni și că acesta este unul dintre cele mai mari daruri pe care îl putem face unii altora.
Iti multumesc, Doamne, ca m-ai invatat sa ma cunosc mai bine si sa accept ca nu pot controla totul. Si m-ai invatat ca nici nu trebuie sa controlez totul, pentru ca totul se intampla exact asa cum trebuie pentru mine.
Iti multumesc, Doamne, ca m-ai invatat sa apreciez momentele din viata mea mai mult, pentru ca unele din ele nu se mai intorc si devin amintiri. Si m-ai invatat ca trebuie sa incerc sa fiu multumitoare pentru fiecare zi din viata mea pentru ca pot sa ma bucur de viata.
Iti multumesc, Doamne, ca m-ai invatat ca lucrurile din viata mea nu sunt intamplatoare. Si, ca s-ar putea sa nu inteleg intotdeauna ce si de ce mi se intampla, dar am invatat sa cred ca ele se intampla cu un motiv.
Iti multumesc, Doamne, ca m-ai invatat ca nu trebuie sa imi pierd credinta…nici macar atunci cand imi este foarte greu. Credinta ma va face sa merg mai departe si sa vad ca, dincolo de nori, este intotdeauna soare.
Te iubesc, Doamne. Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor