miercuri, 18 octombrie 2023

LUPTELE VIEȚII...

 

Îmbrățișările lipsesc acum
Umanitatea se îndreaptă într-un impas foarte precar asupra adevăratelor valori...
Îmbrățișarea ar trebui prescrisă de medici
pentru că există putere vindecătoare în îmbrățișare
pe care nu o știm încă.
Îmbrățișările sunt leacul pentru ură.
Îmbrățișarea vindecă sentimentele.
Îmbrățișarea vindecă curajul și neînțelegerile.
Îmbrățișările vindecă oboseala și tristețea.
Când ne îmbrățișăm, eliberăm cătușele.
uităm într-o clipă lucrurile care ne-au făcut să ne pierdem calmul.
Îmbrățișarea ne dă pace sufletească.
Când ne sărutăm, încetăm să mai fim
în defensivă și lasă-l pe celălalt să închidă
din inima noastră.
Brațele deschise și inimile se închid într-un mod unic...
Nimic nu se compară cu o îmbrățișare...
O îmbrățișare de "te iubesc"...
O îmbrățișare de „Mă bucur că ești aici”...
O îmbrățișare de "Ajută-mă"...
O îmbrățișare de "ne vedem curând"...
O îmbrățișare de "Iartă-mă" și "te iert"...
O îmbrățișare "cât de mult mi-a fost dor de tine"...
Când ne îmbrățișăm, nu mai suntem doi, suntem o familie!
Suntem accesibili, suntem vise posibile!
Ce-ar fi dacă ne-am trata cu recunoștință, blândețe și tandrețe?
Trăind fericit, în pace și liniște.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor