marți, 20 februarie 2024

«Doamne, te caut, arată-ți mila»

 ▪︎Călărețul pieirii care seamănă foamete, boală și moarte, va ajunge în curând să îi urmeze, călărețul războiului, dar nu va dura mult, de vreme ce inima Mea se va îndura de voi atunci când smerenia și durerea vă va îngenunchea sufletul în genunchi și veți striga: «Doamne, te caut, arată-ți mila»

    ▪︎ Cât de mult mi-aș dori copiii Mei să nu treceți pragul distructiv al întristării și al durerii, dar este inevitabil, de vreme ce altul vă pretinde cu invidie.

      ▪︎ Să aveți credință comorile Mele iubite. Voi fi mereu alături de voi, așteptând cu nerăbdare să văd o lacrimă de pocăință, să vă botez în ea și să vă curăț, ca să vă ascund în inima Mea sigură de mamă.

       ▪︎ Vă iubesc și vă ador cu dragoste de mama, copiii Mei, dar să nu uitați că iadul este plin de propriile Mele chipuri, care nu M-au lăsat să le salvez viețile și au părăsit brațele Mele pentru totdeauna.

       ▪︎ Mila Mea este mare, dar la fel este și dreptatea Mea. Rămâneți în inima Mea și Eu în inima voastră.

        ▪︎ Vă ador și mi-e dor de un «te iubesc» care va ieși din inima voastră cu credință. Vă binecuvântez și aștept cu nerăbdare să vă închid din nou în inima Mea.

Tatăl vostru îndurerat
și Dumnezeul Iubirii infinite!

Amărăciunea lui Dumnezeu, Tatăl nostru - Cuvinte relatate de Părintele Arhimandrit Elpidie Vaianakis, în decembrie 2012


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor