vineri, 28 iunie 2024

Cindva , aceasta devine tot ceea ce-ti mai rămâne !

 


- Am zambit oamenilor care m-au privit urit fara sa-mi fi auzit macar vocea .
Si tot nu mi-au vazut zambetul....
Am incurajat oameni ruinati , demoralizati , pierduti , haotici .
Si dupa ce i-am lasat impacat pe drumurile lor , m-au ocarat pentru ca i-am parasit . . . . .
- Am dat din camara si din buzunarul meu celor care imi cereau .
Iar atunci cind chiar n-am mai avut , n-am mai insemnat nimic . . . .
- Am glumit cu oameni care aveau nevoie de suras .
Dar cind ne-am  despartit , se preschimbau in taciune . . . .
- Am dat haina de pe mine pe strada si strainului si apropiatului .
Eram fericit . . . .
- Am carat pentru alti oameni cu spinarea butoaie cu apa , hrana , imbracaminte si lemn de foc .
Cind nu le-am mai putut da , m-au facut nenorocit si nesimtit . . . .
- M-am deghizat in cersetor decent , cerand niscaiva letcaie , ori vreo coada de ceapa verde .
Sa continui . . . . .?
- M-am imbracat in haine bune si tot viu am cerut de-o paine .
Am primit de-o suta . . . . . . . . . .  , de paini . . .
- Am spus adesea ce gandesc fara sa premeditez , sperand s-ajute .
Pentru ca n-am gandit in linie , m-au marginalizat . . . .
- Am ajutat oameni , multi , fara sa cer nimic niciodata .
N-am intalnit niciun - multumesc . . . .
- Am daruit si dedicat timp oamenilor cu fagaduinte la purtator .
Cind intorceam privirea , incuiau usa . . . .
- Am trimis imbratisari oamenilor despre care credeam c-ar putea schimba o lume .
Trimisul a demonstrat ca m-am inselat . . . .
   - E putin spusul meu , dar intens si adevarat .
Si nu graiesc despre asteptari , nu  !
Dar o spun ca si cum si pe voi v-ar intreba parintii in evidenta , daca nu va e foame .
De un lucru sa fim siguri ., nu orice apropiere garanteaza caldura , siguranta si lumina  !  Lumea in care am vrea sa ne-mbatam crezand-o , nu este si nu va fi niciodata ceea ce pare .
-   Pot afirma cu toata certitudinea , ca  pot  merge  mai  departe , doar  dacă  vin  mai  aproape  de  tine  şi  pot  veni  mai  aproape de  tine ,  doar  dacă  merg  mai  departe .
- Cindva , aceasta devine tot ceea ce-ti mai rămâne !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor