joi, 20 iunie 2024

RUGĂCIUNE PENTRU FIECARE ZI A VIEȚII NOASTRE!


 
"Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, ajută-ne ca fiecare zi a vieții noastre să treacă după voia Ta, să întâmpinăm toate întâmplările zilei ca fiind sfatul Tău spre mântuirea noastră.
Ajuta-mi, Doamne, sa cred cu tărie că dacă eu Te caut, Tu ma găsești, că dacă eu Te chem, Tu vei veni, că Tu ești Calea, Adevărul și Viața, că fiecare clipă a vieții mele este în puterea Ta proniatoare.
Ajută-mă Doamne, iartă-mă, calauzește-mă, binecuvântează-mă, luminează-mă și să fie viața mea doar după voia ta."
AMIN!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor