marți, 17 septembrie 2024

Ce obții dacă te rogi regulat la Dumnezeu?


  Ce obții dacă te rogi regulat la Dumnezeu?O femeie a fost întrebată odată:
_ Ce obții dacă te rogi regulat la Dumnezeu?
Ea a răspuns:
_ În general "nu câștig nimic", dar "pierd lucruri. "
Și a citat tot ce a pierdut rugându-se regulat lui Dumnezeu:
_ Mi-am pierdut mândria.
_ Mi-am pierdut aroganța.
_ Am pierdut lăcomia
_ Am pierdut invidia.
_ Mi-am pierdut furia
_ Mi-am pierdut pofta.
_Am pierdut plăcerea de a minți
_ Mi-am pierdut gustul pentru păcat.
_ Am pierdut nerăbdarea, disperarea și descurajarea.
Uneori ne rugăm, nu pentru a câștiga ceva, ci pentru a pierde lucruri care nu ne permit să creștem spiritual.
Rugăciunea educă, întărește și vindecă.
Rugăciunea este canalul care ne leagă direct de Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor