duminică, 22 septembrie 2024

Invață să trăiești după o regulă simplă:


 Învață să trăiești după o regulă simplă:
cui îi este dor – te va găsi, cine dorește – va veni, cui îi trebuie – va suna.
    Când cineva ține la tine nu contează cât de încurcat este programul lui, cât de rău sau obosit se simte mereu își va face timp să se intereseze de tine. Fiecare om merită atenție… Fiecare om merită să fie ascultat și cunoscut… Fiecare om trebuie tratat cu răbdare pt că nu știi ce luptă duce cu viața și nici ce dureri ascunde…
Am înțeles că nu poți obliga pe nimeni să te iubească. Nu poți obliga pe cineva să fie lângă tine. Nu poți obliga să-ți acorde atenție dacă nu simte…
Există și oameni minunați care te încurajează, te fac să zâmbești și te ajută să-ți dai seama că nu ești singur. Dar când se instalează dorul în suflet, este imposibil să-l faci să dispară. Unica metodă este să vorbești cu persoana de care ți-e dor…Eu caut bunătate în fiecare persoană… Fără să realizez că în unele persoane bunătatea nu există. Din păcate.. mereu mă încăpătânez să cred contrariu.
Cine nu mă caută, nu îmi duce lipsa.
Oamenii cărora le pasă de mine, îmi arată!

Rânduri pentru tine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor