duminică, 8 septembrie 2024

Te cunosc..." Pentru tine ce înseamnă să "cunoști" pe cineva?


 Dacă m-ai cunoaște, ai fi știut când nu mi-a fost bine.
Dacă m-ai cunoaște, ai fi fost alături de mine pe drumul vieții.
Dacă m-ai cunoaște, ai fi știut adevăruri rostite de mine.
Dacă m-ai cunoaște, ai fi știut că nu mă alătur polemicilor.
Dacă m-ai cunoaște, ai fi știut că pentru mine este important respectul.
Dacă m-ai cunoaște, ai fi știut că ai întrecut limita.
Dacă m-ai cunoaște, ai fi făcut parte din viața mea...o întâlnire la o cafea nu înseamnă că ai timp îndeajuns să cunoști un om, este nevoie să faci parte din viața lui, nu doar la distracții, ci și la momente semnificative.
Dacă m-ai cunoaște, ai fi aflat deja dacă drumurile noastre se pot intersecta sau nu.
Dacă m-ai cunoaște, ai fi știut multe.

Sunt puțini oameni care mă cunosc, pentru că nu multor le-am permis să facă parte din viața mea.

De mult timp am căutat doar oameni de la care pot învăța și eu ceva, oameni care știu să comunice, oameni care să se respecte pe ei mai întâi.

Nu presupuneți că "a cunoaște" înseamnă 30 min petrecute împreună, sau subiectul de barfa de la colț, tocmai această caracteristică ne diferă...unii dau timp și atenție, alții își crează propria realitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor