joi, 24 octombrie 2024

IERTAREA.


 
Mama și Tată !! Iertați-mă pentru că v-am rănit, Iertați-mă pentru că v-am criticat, Iertați-mă pentru că v-am jicnit, Iertați-mă pentru că nu v-am ascultat. Te-au învățat să fii mai puternic, independent, te-au învățat să nu uiti de unde ai plecat.
Iartă-ți partenerul care te-a înșelat, poate te-a durut foarte mult, dar te-a învățat să pui limite, să te iubești pe tine în primul rând și să fii sincer cu tine
Iartă-ți colega de muncă, invidioasa, cea care te-a vorbit de rău, cea care ți-a făcut viața imposibilă, a văzut în tine ceva ce nu ai putea fi niciodată și te-a învățat că și în cele mai rele momente ale tale, lumina ta strălucește atât de tare încât să rănească ochii altora.
Iartă-ți fiicele și fiii pentru grosolănie, minciunile, abandonul, te învățau să renunți la atașamente și să înțelegi că nu poți controla totul, te învățau să renunți.
Dar mai presus de toate, iartă-te pe tine, că ești supraponderal, că nu ești fiica perfectă, soția perfectă, mama perfectă. Iartă-te pentru fiecare dată când lași frica să te stăpânească, iartă-te pentru fiecare greșeală, pentru că fără ele nu ai fi persoana care ești astăzi, crede-mă, ești minunată.
Povestea ta este perfecta, viata ta este perfecta si chiar dacă nu ai chef, totul se intampla pentru a te invața ceva, sa crești !!!!
Pace în inimile voastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor