duminică, 28 august 2022

O zi binecuvântată dragii mei cu Dumnezeu de mână.

 Astăzi pot – astăzi rabd.

 Astăzi pot – astăzi iert

 
Îmi spunea un Părinte duhovnicesc: ,,Dacă aș povesti tot din sufletul meu, mulți m-ar acuza de nebunie! Să observi răul care te înconjoară, să vezi pe față minciuna, să auzi bârfa, să înțelegi viclenia, să simți răutate asupra ta, să te minunezi cît de repede se pot schimba oamenii, din prieteni în dușmani și din buni în invidioși și la toate acestea să răspunzi cu blândețe, bunătate și rugăciune, e o putere sufletească! E o nebunie pentru Hristos! E minune și e Harul lui Dumnezeu! Această nebunie te conduce în Rai!”
În toate să mergem cu credință. Să ai toată credința în Dumnezeul tău că va fi bine, nu ca tu fiind cel mai bun și ai merita, dar având Dumnezeul Cel mai Milostiv, Cel mai Bun și Însăși Bunătatea și Înțelepciunea.
Încrede-te în Domnul atât de tare încât să nu ai nici o frică, de nimic și de nici un om.
Încrede-te atât de mult în Domnul, încât să nu ai de la oameni nici o așteptare și deci: nici o dezamăgire. Doar iubește oamenii: asta e porunca Domnului.
Astăzi pot – astăzi rabd. Astăzi pot – astăzi iert. Astăzi pot să mă rog – astăzi mă rog. Astăzi pot să ajut – astăzi o fac. Mâine voi încerca să spun la fel. Până în ziua în care nu voi putea. Mâine nu voi putea face: nu voi face. Dar pentru ziua de astăzi și pentru ceasul cel de pe urmă, nădăjduiesc ca Dumnezeu să-mi dăruiască putere, înțelepciune și Har, să merg pe calea Evangheliei. 


O zi binecuvântată dragii mei cu Dumnezeu de mână.  Fiți binecuvântați! Fiți fericiți!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor