luni, 18 septembrie 2023

Roagă-te Maicii Domnului, cere mijlocirea Ei și Ea te va ajuta să găsești calea spre Iubire, iar iubirea este Hristos.” Sfântul Nectarie Mitropolitul Eghinei

❤️ Dragostea este cea mai frumoasă floare din grădina virtuților care alcătuiesc judecata, cea mai strălucitoare dintre culorile curcubeului din Raiul Evangheliei. Cea mai scumpă perlă din coroana credinței. Cheia care deschide toate ușile comportamentului uman. Un medicament care vindecă orice boală a minții și a corpului.

Cuviosul Efrem din Arizona.Roagă-te Maicii Domnului, cere mijlocirea Ei și Ea te va ajuta să găsești calea spre Iubire, iar iubirea este Hristos.”

„În fiecare dimineață, copiii mei, beți apa sfințită cu evlavie. Lăsați gospodinele să toarnă puțină apă sfințită în oală în timp ce se gătește mâncarea. Dimineața spun specialiștii, este bine sa bem un pahar cu apa când ne trezim. De aceea este bine, când umplem paharul cu apă dimineața, să turnăm în el puțină apă sfințită. Apoi vom bea un pahar plin cu apă sfințită. Să facem semnul crucii, să bem totul și să mâncăm anafură pe care o aducem acasă de la sfânta Liturghie de duminică sau de la sfânta Liturghia de sărbătoare.

Sfântul Cosma spunea: „Va veni vremea când oamenii vor avea mâncare pe masă, dar nu vor putea să mănânce”.
Într-adevăr, dacă am ști azi ce mâncăm și încă mai trăim, doar pentru asta, ar trebui să-L lăudăm pe Dumnezeu!!!!
De aceea. Un obicei frumos pe care gospodinele ar trebui să-l dobândească este să aibă o sticlă de apă sfințită în dulapurile de bucătărie, iar de fiecare dată când gătesc, după ce termină de gătit, să toarne puțină apă sfințită în oală. Sfințirea și Sfânta Cruce îți vor sfinți mâncarea și vor risipi tot răul diavolului care este în ele. Vei descoperi că mâncarea ta va fi binecuvântată și va avea un gust mai bun.

☦️Sfântul Iacov Tsalikis☦️

Maica Domnului foarte mult iubește curățenia.

Prin iubirea față de Hristos și de Maica Domnului dobândești mai multă trezvie și contemplare decât prin alte fapte. Sunt bune și celelalte daca sunt făcute bine. Dar dragostea le cuprinde pe toate. Atunci când îmbrățișați icoana ca și cum ar fi vie și o sărutați cu lacrimi fierbinți și strigi:- ,,Maica mea, Născătoare de Dumnezeu, salvează-mă, căci mă pierd, dacă tu mă părăsești!

-- Doamne, Dumnezeul meu, ai milă de mine pentru Maica Ta cea Preacurată și pentru Toți Sfinții Tăi.

Iar când, spui aceasta, și simți o mare dragoste, încât îți vine să săruți neîncetat icoana, acesta este semn că Ea îți dăruiește un sărut. Nu pot săruta icoana Maicii Domnului o singură dată și să plec. Când mă apropii de ea, ea mă atrage la ea ca un magnet. Iar eu am nevoie să fiu singur. Pentru că vreau să o sărut ore întregi. Și o suflare vie îmi umple sufletul dinăuntru, iar eu mă umplu de har și nu mă lasă să plec.

☦Sfântul Iosif Isihastul.

O persoană nefericită, rea distruge totul, jignește chiar și pe cei mai apropiați și dragi oameni, dar o persoană bună, care iradiază pace și bucurie în jurul său, restaurează ceea ce a fost distrus, mângâie pe cei care suferă și îi ajută pe cei aflați în nevoie.

☦ Sf. Serafim de Sarov
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor