luni, 15 august 2022

Învăț încet, încet,

 

Încet încet învăț că nu trebuie să reacționez la tot ce mă deranjează.
Învăț încet că energia necesară pentru a reacționa la fiecare lucru rău care ți se întâmplă te epuizează și te împiedică să vezi celelalte lucruri bune din viață.
Învăț încet că nu voi fi alinarea tuturor și nu pot să-i fac pe toți să mă trateze așa cum vreau eu să fiu tratat și e în regulă.
Învăț încet că încercarea din greu să „câștigi” pe oricine este doar o pierdere de timp și energie și te umple de gol.
Învăț încet că a nu reacționa nu înseamnă că sunt în regulă cu lucrurile, înseamnă pur și simplu că aleg să mă ridic deasupra. Aleg să învăț din lecția pe care mi-a servit-o și să învăț din ea. Aleg să fiu persoana mai mare. Îmi aleg liniștea sufletească pentru că de asta am nevoie. Nu mai am nevoie de nicio dramă. Nu am nevoie de oameni care să mă facă să simt că nu sunt suficient de bun. Nu am nevoie de lupte, certuri și conexiuni false.
Învăț încet că uneori spunând nimic spune totul.
Învăț încet că reacționarea la lucrurile care te deranjează dă altcuiva putere asupra emoțiilor tale. Nu poți controla ce fac alții, dar poți controla cum reacționezi, cum te descurci, cum percepi și cât de mult vrei să iei personal.
Încet încet învăț că de cele mai multe ori aceste situații nu spun prea mult despre tine și cealaltă persoană.
Învăț încet că toate aceste dezamăgiri poate doar acolo pentru a ne învăța să ne iubim pe noi înșine pentru că va fi scutul de care avem nevoie împotriva oamenilor care încearcă să ne doboare. Ne vor salva atunci când oamenii vor încerca să ne zdruncine încrederea sau să ne facă să simțim că nu avem valoare.
Învăț încet că chiar dacă reacționez nu va schimba nimic, nu îi va face pe oameni să mă iubească și să mă respecte brusc, nu se va răzgândi ca prin minune. Uneori e mai bine să lași lucrurile să plece, să lași oamenii să plece, să nu lupți pentru închidere, să nu ceri explicații, să nu alergi după răspunsuri și să nu te aștepți ca oamenii să înțeleagă de unde vii.
Învăț încet că viața se trăiește mai bine atunci când nu te concentrezi pe ce se întâmplă în jurul tău și în schimb te concentrezi pe ce se întâmplă în interiorul tău.
Lucrează la tine și la pacea ta interioară și vei realiza că a nu reacționa la fiecare lucru mărunt care te deranjează este primul ingredient pentru a trăi o viață fericită și sănătoasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor