luni, 15 august 2022

MĂ ÎMBOLNĂVESC CÂND....

 

Când încetez să cred în mine
Când mă închid la toate posibilitățile
Când mă victimizez și încetez să mai fiu responsabil
Când nu spun ce simt
Când mă încarc de ceea ce nu-mi aparține
Când mi-e rușine
Când frica mă invadează
Când nu-mi ascult emoțiile
Când nu vorbesc despre sentimentele mele
Când mă critic
Când îmi pun limite
Când îmi cer prea mult
Când controlez și manipulez
Când încetez să am credință
Când mă contrazic în ce gândesc și ce fac
Când pierd siguranța în ființa mea
Când mă judec
Când mă dezaprob constant
Când mă opresc din visare
Când încetez să mă mai iubesc necondiționat
MĂ VINDEC CÂND...
Când învăț să mă ascult
Când sunt răbdător în procesele mele
Când îmi respect pauzele
Când știu că merit
Când îmi asum responsabilitatea
Când îmi amintesc că sunt un creator
Când am încredere în mine
Când mă aprob
Când îmi dau ocazia să o iau de la capăt
Când îmi pot da timp să fiu clar
Când mă îmbrățișez
Când renunț la control
Când mă accept
Când văd oportunitatea
Când mulțumesc
Când mă extind
Când respir profund și încet
Când stau departe de abuz
Când ascult intuiția mea
Când nu mă mai plâng
Când îmi recunosc umbrele
Când mă iubesc necondiționat .






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor