sâmbătă, 11 februarie 2023

Am ţinut pe cineva în braţe pentru a-l proteja.

,,Am iertat greşeli aproape de neiertat, am încercat să înlocuiesc persoane de neînlocuit şi să uit persoane de neuitat.

Am acţionat din impuls, am fost dezamăgit de oameni pe care-i credeam incapabili de a face anumite lucruri, dar şi eu am dezamăgit oameni.

Am ţinut pe cineva în braţe pentru a-l proteja.

Am râs când nu trebuia.

Mi-am făcut prieteni pentru totdeauna.

Am iubit şi am fost iubit, dar am fost şi respins.

Am fost iubit şi n-am ştiut să iubesc.

Am ţipat si am sărit în sus de bucurie, am trăit pentru dragoste şi am făcut promisiuni pentru totdeauna, dar inima mi s-a frânt de atâtea ori!

Am plâns ascultând muzică sau privind fotografii.

Am telefonat doar pentru a auzi o voce, m-am îndrăgostit doar de un surâs.

Aproape am crezut că voi muri de atâta nostalgie şi...
... mi-a fost teamă că voi pierde pe cineva foarte special (pe care, în cele din urmă, l-am pierdut)...
 


Dar am supravieţuit!

Şi încă trăiesc!

Şi totuşi, merg înainte...

Şi tu trebuie să mergi înainte. Trăieşte!

Ceea ce trebuie, într-adevăr, să faci este să lupţi cu toată convingerea, să îmbrăţişezi viaţa şi să o trăieşti cu pasiune, să pierzi cu demnitate şi să învingi îndrăznind, pentru că lumea aparţine celui ce îndrăzneşte şi VIAŢA ÎNSEAMNĂ prea MULT pentru a fi nesemnificativă!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor