sâmbătă, 25 februarie 2023

Dacă El

Dacă El plătește chirie, eu plătesc utilitățile!! ️
Dacă El plătește nota la mașină, eu plătesc asigurare!! ️
Dacă El spală vasele, eu gătesc!! ️
Dacă El plătește pentru filme, eu cumpăr gustări!! ️
Dacă El spală haine, o să le împăturesc!! ️
Dacă El mătură podeaua, eu o să spăl!! ️
Dacă El plătește cina, las bacșișul!! ️

Acesta este un parteneriat! În niciun caz o persoană nu ar trebui să o facă singură... TOȚI VREȚI CA CINEVA SĂ PLĂTEASCĂ ȘI SĂ FACĂ TOTUL SINGUR, IAR ASTA NU ESTE REAL!

SUNTEM ÎN ASTA ÎMPREUNĂ CA ECHIPĂ! 😌❤️



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor