marți, 28 februarie 2023

Iartați-mă și Dumnezeu să vă ierte!

 

Îmi cer iertare de la toți cei care mă cunosc, au citit sau au dat de chipul meu întîmplător pe internet și s-au smintit în vreun fel, fie de cuvintele mele, fie de fapte, de vreo purtare sau de felul în care arăt sau mă port.
Pentru toate cele pe care, cu voie și fără de voie, din înfumurare sau nepăsare le-am făcut: fie cu ușurătate m-am purtat, fie am glumit și am rîs, sau ce nu se cuvine am zis despre cineva, fie am amînat vreo datorie, fie nu am dus lucrarea la capăt, fie am lăsat neîndeplinită vreo nădejde pusă spre mine, pentru toate acestea și cele care nu se pot spune, dar pe care le-am făcut înaintea lui Dumnezeu și a oamenilor, pentru toate îmi cer iertare și vă rog să vă rugați pentri mine.
La rîndul meu, iert tuturor toate și oricine crede că sînt supărat, sau dezamăgit, sau furat și din această cauză mă ocolește, să știe că are ușa deschisă ca și înainte și nimic din cele rele nu va fi amintit.
Iartați-mă și Dumnezeu să vă ierte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor