marți, 8 august 2023

Doamne, Iisuse Hristoase, miluiește-mă!


 

Rugăciuni utile de la Maica Siluana Vlad și Maica Sofronia Rădulescu:
💙Doamne, Iisuse Hristoase, miluiește-mă!
💙Doamne, vindecă sufletul meu!
💙Doamne, vindecă mintea mea!
💙Doamne, binecuvântează pe…!
💙Doamne, binecuvântează pe… (în special, vrăjmași) și pe mine pentru rugăciunile lui!
💙Doamne, miluiește!
💙Doamne, vindecă-mă de patima…!
💙Doamne, Vino în mine și Iartă pe…!
💙Doamne, vindecă în sufletul meu ce a rănit… și în sufletul lui ce am rănit eu!
💙Doamne, iartă-mă pentru… (tatăl, mama, bunicul… neamul)!
💙Doamne, iartă-mă pentru ce i-am făcut lui… și vindecă în sufletul lui greșeala mea!
💙Doamne, îți mulțumesc pentru darul vieții!
💙Tată, îți mulțumesc pentru darul vieții care a venit prin tine la mine!
💙Mamă, îți mulțumesc pentru darul vieții care a venit prin tine la mine!
💙Tată (dacă a adormit întru nădejdea învierii), de acolo de unde ești, binecuvântează-mă!
💙Mama (dacă a adormit întru nădejdea învierii), de acolo de unde ești, binecuvântează-mă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor