marți, 8 august 2023

Iartă-mă, Doamne:

 


Iartă-mă, Doamne:
• Pentru tot ce puteam să văd şi nu am văzut!
• Pentru tot ce puteam să aud şi nu am auzit!
• Pentru tot ce puteam să simt şi nu am simţit!
Pentru tot ce aş fi putut să înţeleg şi nu am înţeles!
• Pentru tot ce puteam să conştientizez şi nu am conştientizat!
• Pentru iertarea pe care aş fi putut să o dau şi nu am dat-o!
• Pentru bucuria pe care aş fi putut să o trăiesc şi nu am trăit-o!
• Pentru Lumina pe care aş fi putut să o primesc şi nu am primit-o!
• Pentru viaţa pe care aş fi putut să o ocrotesc şi nu am ocrotit-o!
• Pentru visele pe care mi le-aş fi putut împlini şi nu le-am împlinit!
• Pentru necunoscutul în care aş fi putut să păşesc şi din teamă, nu am îndrăznit să păşesc!
• Pentru iubirea pe care aş fi putut să o exprim şi nu am exprimat-o!
• Pentru tot ce puteam să creez bun şi frumos şi nu am creat pentru gloria Ta Doamne, şi a împărăţiei Tale Divine!
• Pentru tot ce ştiu şi nu ştiu că am greşit, pe Tine Doamne, care Eşti Mila şi Iubirea Infinită, Te rog, iartă-mă şi mă îmbracă cu nesfârşita Ta Iubire şi Lumină!
Amin!
(Pr. Ilarion Argatu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor