marți, 8 august 2023

IARTĂ-MĂ pentru tot ce ți-am gresit, cu gândul, cu vorba sau fapta, conștient sau inconștient;


 Luaţi aminte la voi înşivă. De-ţi va greşi fratele tău, dojeneşte-l şi dacă se va pocăi, iartă-l. Şi chiar dacă îţi va greşi de şapte ori într-o zi şi de şapte ori se va întoarce către tine, zicând: Mă căiesc, iartă-l. (Luca 17, 3-4)

IARTĂ-MĂ pentru tot ce ți-am gresit, cu gândul, cu vorba sau fapta, conștient sau inconștient;
TE IERT pentru tot ce mi-ai gresit, cu gândul, cu vorba sau cu fapta, conștient sau inconștient;
TE IUBESC pentru ceea ce ești, pentru ceea ce poți deveni și pentru tot ce am trăit alături de tine;
MULȚUMESC pentru că mi-ai fost alături, că am invatat lecții importante și prețioase.

Doamne Dumnezeule, binecuvântează-mă cu puterea de a ierta pe cel care mi-a gresit. Ajută-mă să mă eliberez de aceasta stare care nu îmi este deloc de folos și in același timp eliberează și această persoană. Revarsă iubirea și vindecarea Ta asupra sufletelor noastre. Ajută-ne să ne deschidem inimile pentru a primi alinare. Îți mulțumim pentru tot ce ne oferi și îmi cer iertare pentru tot haosul pe care l-am creat în jurul meu prin supărarea mea și prin lipsa de iertare. În numele lui Iisus Hristos din Nazaret, Amin!

Această formulă și rugăciunea ajută însă nu țin locul de o comunicare directă (acolo unde mai e posibil) cu persoana care v-a greșit sau căreia i-ați gresit.
Reamintiți-vă mereu vorbele lui Iisus Hristos din Nazaret: Că de veţi ierta oamenilor greşealele lor, ierta-va şi vouă Tatăl vostru Cel ceresc; Iar de nu veţi ierta oamenilor greşealele lor, nici Tatăl vostru nu vă va ierta greşealele voastre. (Matei 6, 14-15)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor