miercuri, 5 iunie 2024

Și de atunci când o femeie se îndrăgostește de un Înger știe


 Legenda spune că a existat un Înger trimis de Dumnezeu să aibă grijă de o femeie, pe pământ.
Când îngerul s-a întors în cer era trist și dorul îi ieșea prin toți porii.

Dumnezeu îl observă o vreme, apoi îl cheamă și îl întreabă:
- Ce se întâmplă, fiule?
- Părinte, (spuse Îngerul), nu pot să nu mă gândesc la femeia aceea. Îmi este atât de dor de ea… te implor să mă lași să mă întorc la ea.

Dumnezeu, atingându-și barba a spus:
- Știi că dacă te întorci, trebuie să renunți la aripile tale și nu vei putea niciodată să o minți, darămite să o înșeli, pentru că femeia este cea mai perfectă creație pe care am făcut-o.
Ea, dă viață. Este speranța fiecărui om. Este iubire infinită.
Amintește-ți că milioane de mari războinici şi-au dat viaţa pentru femei.

Îngerul, cu ochi strălucitori, și-a mângâiat aripile și a spus:
- Şi eu mi-aş da viaţa pentru ea.

Și de atunci când o femeie se îndrăgostește de un Înger știe, pentru că acesta nu minte, este credincios și zi de zi se îndrăgostește de ea continuu, fără să ceară nimic în schimb.💜💜💜


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor