sâmbătă, 19 august 2023

🌠Când IERȚI pe cineva din inima ta, aceasta este rugăciunea.


 
IERTAREA DE SINE 
 Îmi cer scuze, că m-am expus durerii, că m-am umilit, că mi-am călcat în picioare demnitatea. Îmi cer scuze că am uitat cât de mult valorez, că le-am lăsat să mă rănească, că am crezut atâtea minciuni, că m-am înșelat și trăiesc o speranță falsă. Îmi cer scuze că m-am mulțumit cu ceva care a fost mai puțin decât merit, că am uitat că fericirea mea am fost eu și nu alții. Astăzi mă iert totul, pentru că îmi dau seama că mereu am făcut tot ce am putut. Am înțeles că sunt sensibil și vulnerabil ca toate ființele umane și că experiențele vieții mele mi-au modelat personalitatea, astăzi resping vinovăția pe care o simt pentru greșelile mele deoarece nimic nu ajută și nimic nu rezolvă. Am învățat că sunt capabil să-mi schimb viața în ciuda rănilor mele și a situațiilor care mă înconjoară. Am înțeles că sunt propriul meu proprietar, că gândurile mele mi-au modelat existența, că nu sunt sclavul circumstanțelor și că am puterea de a mă îmbunătăți, de a schimba și de a trăi în armonie. Astăzi îmi dezvălui vechile resentimente față de altul și față de mine însumi.
Azi rup lanturile cu care ma leg. Astăzi mă eliberez de frică și vinovăție. Astăzi este o zi bună de trăit.
DE ASTA MĂ IERT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor