duminică, 20 august 2023

Este foarte important să fiți atenți cu cine vă însoțiți.

 

Când Dumnezeu îți spune ceva, este necesar să-l asculți. Asta am învățat în timp. Când Dumnezeu îmi cere să fac ceva, nu stau pe gânduri, mă mișc imediat.
Dumnezeu vă cere acum să nu vă mai vindeți pe nimic, să fiți convinși că aveți valoare și să vă onorați voi înșivă valoarea, înainte de a avea pretenția ca ceilalți să vă vadă și să vă respecte valoarea.
Dumnezeu v-a dat un Dar și dacă-l folosiți, veți fi o comoară pentru această lume.
Sunteți dispuși să faceți asta?
Atunci când oamenii care nu se iubesc pe sine întâlnesc un om care se iubește pe sine, îl consideră pe acesta din urmă arogant. Și asta se întâmplă pentru că oamenii care sunt nesiguri sunt intimidați singuranța omului care se iubește pe sine și de aceea numesc această siguranță „aroganță”. Nu e aroganță.
Iubirea de sine se manifestă, printre altele, prin aceea că nu te însoțești cu oricine. Dacă tu îți cunoști și îi onorezi valoarea, nu mergi în locuri care sunt mult sub nivelul tău, nu te însoțești cu oameni care sunt mult sub nivelul tău, nu te îmbraci într-un mod care nu te onorează, nu vorbești într-un mod care nu te onorează.
Dacă tu ieși pe stradă mai mult dezbrăcată decât îmbrăcată, dacă îți arăți toate cele, nu am nevoie să discut cu tine ca să știu care este nivelul stimei tale de sine, al respectului față de sine, al iubirii de sine – felul în care arăți vorbește despre nivelul tău de conștiință mai puternic decât ar vorbi cuvintele tale. (Myles Munroe)
 
Oamenii care au influență au făcut ceva important în viața lor și de aceea sunt respectați și au acea influență asupra altora.
Oamenii care au influență au valoare, au o competență deosebită într-un anumit domeniu și când intră într-o încăpere, cei din jur știu că acela este un om de valoare și de aceea îl respectă.
Nu ajungi un om cu influență peste noapte – aceasta se câștigă în timp, prin faptul că faci o prioritate din propria evoluție, prin eforturile sistematice în direcția atingerii unui anumit obiectiv sau a susținerii unei cauze nobile, indiferent de consecințe.
Oamenii care au influență nu au ajuns întâmplător să aibă influență, ei au plătit un preț pentru a ajunge la acel nivel.
Nu toată lumea este dispusă să plătească acest preț; de aceea nu sunt prea mulți oameni care au cu adevărat influență în lume.
Când tu treci prin iad și vii înapoi de acolo, oamenii te vor respecta, pentru că ceea ce ai experimentat îți conferă o înțelepciune pe care nu o au prea mulți oameni. Nelson Mandela a trecut prin iad, a plătit prețul și de aceea de cum a ieșit din închisoare a ajuns președintele țării.
Influența pe care o ai asupra oamenilor vine din toate acele eforturi susținute pe care le-ai depus mult timp, din disciplina de care ai dat dovadă ani la rând și din prețul pe care l-ai plătit pentru a-ți atinge obiectivul.
Voi ce ați făcut până acum pentru a evolua, pentru a deveni un om respectat, care are influență în comunitatea sa? În ce domeniu ați ajuns la un nivel de măiestrie care vă face să fiți un om cu influență? (Myles Munroe)
 
Este foarte important să fiți atenți cu cine vă însoțiți.
Anturajul vostru vă influențează și nu vă puteți permite să vă petreceți timpul cu oameni care nu au visuri înalte, ca voi, care nu fac din propria evoluție o prioritate, care nu merg în aceeași direcție în care mergeți voi.
Nu vă puteți permite să vă însoțiți cu oameni care vă trag în jos.
Eu nu accept în cercul apropiaților mei pe oricine. Discut cu oamenii pe diverse teme, am o relație civilizată cu toată lumea, dar sunt foarte selectiv când este vorba despre cei pe care îi primesc în cercul prietenilor mei.
Sunt unii oameni cu care nu aș petrece mai mult de cinci minute, pentru că emană negativitate.
Eu sunt un om pozitiv, am visuri înalte, am o mulțime de lucruri de făcut ca să ajung acolo unde mi-am propus și nu am timp de pierdut cu tine, dacă tot ce faci este să emani negativitate.
Când este vorba despre oamenii cu care îmi petrec cel mai mult timp, îi selectez având în vedere Menirea mea, având în vedere direcția în care mă îndrept.
Nu îți consuma timpul făcând se ce nimerește, cu cine se nimerește, nu face lucruri doar pentru că asta ți-a cerut/ propus unul sau altul la momentul respectiv! Fii selectiv cu persoanele și lucrurile în care îți investești timpul, atenția și energia!
Înainte de toate hotărăște-te în ce direcție te îndrepți și apoi alege-ți „tovarășii de drum” potriviți, în funcție de destinația pe care o ai în vedere. (Myles Munroe)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor