miercuri, 3 ianuarie 2024

RUGĂCIUNEA SOȚILOR UNUL PENTRU ALTUL


 Doamne, Iisuse Hristoase, Dumnezeule, Cel Ce ne-ai învățat ca totdeauna să ne rugăm unul pentru altul, căci așa vom împlini legea Ta și ne vom arăta vrednici de mila Ta, caută cu îndurare și păzește de vrăjmaşii văzuți și nevăzuți pe soțul meu/ soția mea (Numele), pe care mi l-ai dăruit/mi-ai dăruit-o, pentru a viețui bineplăcut Ţie și a petrece împreună până la moarte.  
   
Tu, Cel Ce ai binecuvântat taina nunţii noastre, dăruiește-i sănătate şi deplină înțelepciune soțului meu/soției mele, ca să-și poată îndeplini slujirea după voia Ta, iar poruncile Tale să le lucreze, pentru a Te descoperi în ele, Treime Sfântă, ca Tată, Fiu şi Duh Sfânt, Iubire neîmpuținată, necheltuită şi desăvârșitoare.   

Întărește-l (o) în dreapta credință și în dragoste desăvârşită ca să lucrăm împreună, după sfintele Tale cuvinte și învățături, faptele cele bineplăcute Ție, pentru rugăciunile Sfinților Părinți Ioachim şi Ana, ocrotitorii familiei creștine, și pentru ale tuturor sfinților, în veci. Amin.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor