sâmbătă, 6 aprilie 2024

Când s-a trezit din comă femeia s-a decis să afle cine este. Şi astfel, întreaga ei viață s-a schimbat.


"O femeie aflată in comă profundă, era pe punctul de a muri. Dintr-o dată, ea s-a simțit ridicată la cer si s-a trezit in fața Scaunului Judecății de Apoi.

- Cine eşti? a intrebat-o o Voce.
- Sunt soția primarului, a răspuns ea.
- Nu te-am intrebat a cui soție eşti, ci cine eşti tu.
- Sunt mama a patru copii.
- Nu te-am intrebat a cui mamă eşti, ci cine eşti tu.
- Sunt învățătoare.
- Nu te-am întrebat ce profesie ai, ci tine eşti tu.

Şi dialogul a continuat în acelaşi fel. Orice ar fi răspuns femeia, cuvintele ei nu păreau să răspunda la întrebarea: “Cine eşti tu?”

- Sunt creştină.
- Nu te-am intrebat care este religia ta, ci cine eşti tu.
- Sunt cea care a fost la biserică în fiecare zi si le-a dat de pomană ceIor sărmani.
- Nu te-am intrebat ce ai făcut, ci cine eşti tu.

În mod evident, ea nu a trecut de examen, căci a fost trimisă înapoi pe pământ. Când s-a trezit din comă femeia s-a decis să afle cine este. Şi astfel, întreaga ei viață s-a schimbat.

Datoria voastră este sa fiți. Nu să fiți cineva, nici să nu fiți nimic – căci aşa se nasc lăcomia şi ambițiile; nu să fiți cutare sau cutare – căci aşa deveniți conditionați; ci pur si simplu să fiți."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor