marți, 2 ianuarie 2024

RUGĂCIUNE DE MILOSTIVIRE CĂTRE PUTERILE CEREŞTI

 

1. Milostivă să-mi fii mie Preasfântă Treime;

(3 metanii)

2. Milostivă să-mi fii mie Preasfântă Născătoare de Dumnezeu;

(3 metanii)

3. Milostivi să-mi fiţi mie Sfinţilor Arhangheli Mihail, Gavriil, Rafail şi toţi sfinţii arhangheli;

(3 metanii)

4. Milostiv să-mi fii mie Sfinte Ioane Botezătorule şi Înaintemergătorule al Domnului;

(3 metanii)

5. Milostivi să-mi fiţi mie cei 4 Sfinţii Evanghelişti ai Domnului;

 (3 metanii)

6. Milostivi să-mi fiţi mie cei 12 Sfinţi Apostoli ai Domnului;

(3 metanii)

7. Milostivi să-mi fiţi mie cei 70 Sfinţi Apostoli ai Domnului;

(3 metanii)

8. Milostivi să-mi fiţi mie toţi sfinţii din ceruri şi toate puterile cereşti;

(3 metanii)

9. Milostivi să-mi fiţi mie toţi Sfinţii Părinţi din ceruri;

(3 metanii)

10. Milostivi să-mi fiţi mie toţi Sfinţii Prooroci din ceruri;

(3 metanii)

11. Milostivi să-mi fiţi mie toţi Sfinţii Mucenici din ceruri;

(3 metanii)

12. Milostivi să-mi fiţi mie toţi Sfinţii Cuvioşi din ceruri;

(3 metanii)

13. Milostivi să-mi fiţi mie toţi Sfinţii Sihaştri din ceruri;

(3 metanii)

14. Milostivi să-mi fiţi mie toţi Sfinţii Părinţi Ierarhi din ceruri;

(3 metanii)

15. Milostivi să-mi fiţi mie toţi Sfinţii Martiri din ceruri;

(3 metanii)

16. Milostivi să-mi fiţi mie toţi Sfinţii Pustnici din ceruri;

(3 metanii)

17. Milostive să-mi fiţi mie toate Sfintele Cuvioase Femei din ceruri;

(3 metanii)

18. Milostive să-mi fiţi mie toate Sfintele Muceniţe Fecioare din ceruri;

(3 metanii)

19. Milostivi să-mi fiţi mie toţi Sfinţii Îngeri din ceruri;

(3 metanii)

20. Milostivă să-mi fii mie sfânta zilei de astăzi;

(3 metanii)

21. Milostiv să-mi fii mie sfântul zilei de astăzi;

(3 metanii)

22. Milostivă să-mi fii mie toată puterea cea lucrătoare a cerului;

(3 metanii)

23. Milostiv să-mi fii mie îngeraşul meu sfânt păzitor.

(3 metanii)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor