marți, 2 ianuarie 2024

RUGĂCIUNE ÎMPOTRIVA CUGETELOR RELE

  Doamne Dumnezeul meu, să nu Te depărtezi de la mine ! Căci s-au ridicat asupra mea gânduri rele şi groază mare a împresurat sufletul meu. Printre atâţia vrăjmaşi cum voi putea scăpa nerănit? Cum îi voi zdrobi ? „Eu voi merge înaintea lui şi voi smeri pe cei mari ai pământului. Deschide-voi uşile temniţei şi voi descoperi ţie ieşirile cele mai ascunse“. Fă Doamne, după cuvântul Tău şi să fugă dinaintea feţei Tale toate cugetele cele rele. Unica mea nădejde, unica mea mângâiere în mijlocul a tot necazul este aceasta, ca să alerg la Tine, să pun credinţa mea în Tine, din adâncul inimii să Te chem pe Tine şi să aştept în răbdare ajutorului Tău.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor