vineri, 26 iulie 2024

Mulțumesc, Măicuța mea


 - Maică dulce, ce să fac
În acest Post ca să-ți plac?

- Fii cuminte, răbdător,
Înfrânat și ascultător!
Fie-ți vorba mai puțină,
Iară inima mai plină,
De îndurare și iubire
Pentru întreaga omenire!
De vrei model de trăit,
Ia-L pe Fiul meu iubit!
Sfinții, pilde vii să-ți fie,
De înfrânare, curăție,
La tot pasul fii mereu,
Cu gândul la Dumnezeu!

- Mulțumesc, Măicuța mea,
Vreau să ascult povața ta,
Pentru a te bucura
Sufletul a-mi curăța,
Fiul Tău și Domnul meu
De păcate a mă ierta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor