duminică, 27 octombrie 2024

Multumesc, Doamne! Multumesc, Doamne, ca ma trezesti dimineata.


 Multumesc, Doamne!
Multumesc, Doamne, ca ma trezesti dimineata.
Multumesc, Doamne, cand primul gand il am catre Tine si Maicuta Ta,
Multumesc, Doamne, ca ma ridici din asternut. Multumesc, Doamne, ca iti pot privi chipul in flori, in apa de izvor, in zambet de copil, in blandetea ochilor. Multumesc, Doamne, ca te pot asculta in ciripitul pasarilor, in susurul izvorelor, in fosnetul vantului.
Multumesc, Doamne, ca te simt in gustul mierii, in parfumul florilor ,in mangaierea soarelui, in racoarea serii.
Multumesc, Doamne, ca Maicuta Ta e si Maicuta mea.. Multumesc, Doamne, pentru ingerul meu pazitor.
Multumesc, Doamne, pentru Sfintii ce mi-ai trimis spre ajutor. Multumesc, Doamne, pentru duhovnicul meu, pentru preotii care slujesc in Sfintele Tale Biserici, Multumesc, Doamne, pentru painea de pe masa, pentru tara in care m-am nascut, pentru casuta in care locuiesc. Multumesc, Doamne, ca pot zambi, ca pot imbratisa, ca pot iubi, ca ma pot bucura, ca ma pot odihni, ca pot ierta, ca pot munci. Multumesc, Doamne, pentru toate ființele dragi, care le-ai adus in viața mea. Multumesc, Doamne, pentru toti cei care imi ies in cale, suparati, nervosi, bucurosi...Multumesc, Doamne, ca mă smeresti, ca sa nu te pierd. Multumesc, Doamne, cand pot darui dintru ale Tale. Multumesc, Doamne, ca nu mai pierdut in pacate grele si m-ai rabdat. Multumesc, Doamne, pentru durerea din inima, ca sa te simt aproape, Multumesc, Doamne, pentru tot...si pentru ce nu mi-am amintit, si iartă-mă pe mine, nevrednica de darurile Tale. Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor