duminică, 27 octombrie 2024

Ne apropiem cu pași repezi de noul an!

 

Ne apropiem cu pași repezi de noul an!
Este o binecuvântare, un dar, că trăim aceste momente, pentru care trebuie să mulțumim Lui Dumnezeu!
Să terminăm anul vechi și să începem noul an cu Dumnezeu, ca să avem nădejde că explozia de urări ne folosește.
Să ne rugăm ca rugăciunea să ne fie pâine, iar dragostea și mila, un mod de viață.
Cu ele vom birui orice obstacol, că mare este Dumnezeu!
Vă doresc un an nou binecuvântat, în care recunoștința să primeze, și chiar de nu ne sunt alături, toți din cei dragi, să îi învăluim cu iubire, să înalțăm o rugăciune pentru ei și îi vom simți alături!
Dumnezeu și Maica Sfântă să vă ocrotească în toată vremea, ca bucuria să vă însoțească!

Chiar de nu puteti ajunge la Sfânta biserică, înainte de masa dintre ani, care încheie anul, si după, la începerea noului an, să înalțați o rugă, cu nădejde, iar pacea și bucuria întru Iisus Hristos vă va însoți!
Cu mare drag, gânduri bune!
La mulți ani binecuvântati întru Hristos!

PS. În acest sfârșit de an, am ales sa fiu cu Dumnezeu, cu  Maica Sfântă, cu toți Sfinții mei dragi, cu baiatul meu cel mic, dăruit de Dumnezeu, care îmi mângâie sufletul, cât și cu scumpul meu soț, cu sufletul lui, care este în mine, cât voi trăi! Revelion este un cuvânt străin pentru mine, de când iubirea mea a plecat la Domnul!
Mulțumesc Doamne!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor